czwartek, 14 sierpnia 2014

Przegląd paczki eksperckiej - Ekspertka Paznokciowa Pierre René/MIYO

Cześć Wam! Dzisiaj będzie trochę nietypowo i inaczej niż zazwyczaj. Jeżeli śledzicie mnie na Facebooku to na pewno wiecie, że jakiś czas temu zostałam wybrana jako jedna z dziesięciu Ekspertek Paznokciowych Pierre René/MIYO. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że jury wybrało moją pracę. Jak wyglądała moja praca? Umieszczę ją na końcu posta :). Około godzinę temu przybył do mnie Pan kurier z ogromną i ciężką przesyłką. Od razu zabrałam się za otwieranie i robienie zdjęć dla Was. Co było w środku? Zapraszam na zdjęcia :). 

Po otworzeniu kartonu, od razu w oczy rzuciły mi się dwa największe opakowania. Jedno z nich to zmywacz z nawilżającą paznokcie odżywką (bezacetonowy), a druga rzecz to nowość - ekspresowy wysuszacz do lakieru. 


Następnie, nowość Miyo - urocze maluszki przeznaczone do zdobień. Odkąd je ujrzałam, bardzo mnie zaintrygowały i postanowiłam od razu przyjrzeć się im bliżej. Każdy z zestawów zawiera po trzy niewielkie buteleczki mieszczące 2ml. Minilakiery wyposażone są w cienkie pędzelki ułatwiające wykonywanie zdobień. 


NR 01 URBAN DIVA

NR 02 NY BY NIGHT




Produkty w pisaku znam nie od dziś, ale korektor lakieru do paznokci był zupełnie dla mnie nowością. Mimo, że od dawna na polskim rynku kosmetycznym taka rzecz istnieje, to ja nigdy nie miałam okazji tego wypróbować. W uroczym, zielonym opakowaniu znajduje się mix olejków odżywczych do pielęgnacji skórek. Biała kredka znana chyba wszystkim, ale ja (znowu) nie miałam nigdy takiego specyfiku :). 



Pięć lakierów w klasycznych kolorach, w przyjemnych opakowaniach, które są mi znane z serii Top Flex. Już jestem po pierwszych testach na kartce i zapowiadają się ciekawie :).




  •  302 Devil Black
  • 311 Warm Orange
  • 317 Pink Flirt
  • 332 Pearl
  • 337 Delicate Rose French

Kilka lakierów Miyo z kolekcji Nailed It! które znam już od dłuższego czasu. Piękne i nasycone kolory! Niestety dwa z nich (zieleń i czerwień) mi się zdublowały:(. 





  •  11 Sunny
  • 14 Lemon
  • 21 Violet
  • 25 Magic
  • 37 Venus

Dla piasków Pierre René głowę straciłam już jakiś czas temu:). Cieszę się, że tym razem będę mogła wypróbować śliczny, liliowy fiolet! Niestety turkus (który notabene znalazł się w konkursowym manicure:)) już posiadam :(. 




Iron Power - preparat maksymalnie utwardzający
Matt Finish - matowy utrwalacz manicure
Nylon & Ceramide Hardener - utwardzacz z nylonem i ceramidami 



Mini drops od Miyo to naprawdę udana seria. Niewielkie, urocze opakowania, a w nich bardzo ładne kolorki!



Na sam koniec zostawiłam coś dla swoich dłoni. Dwufazowy peeling solny o świeżym i delikatnie słodkim zapachu :). 


Jak widzicie, otrzymałam mnóstwo wspaniałości, które w najbliższym czasie będę Wam pomalutku pokazywać :). Dziękuję Pierre René! :)





Oto moja praca konkursowa:


Pozdrawiam
Mavia

26 komentarzy:

  1. piękna praca konkursowa! nie dziwie się, że wygrałaś :)
    no i przesyłeczka mniaaam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, udanego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdro! a ten jeden kolor z miyo mam : ) no i testuj ładnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka jest mega ! Ja też nigdy nie używałam białej kredki i zmazywacza w pisaku :) Najbardziej ciekawi mnie peeling do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten zielony piaskowy kolor, przypomina mi mat z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych malutkich zestawów. A na te MIYO mam ochotę, ale u mnie wybrane kolory są. a na necie mały wybór .;/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega wypas :) ja jeszcze czekam na swoją paczkę - ma być w poniedziałek, a już się na dzisiaj "napaliłam" :D będziemy miały super testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maluszki mnie zauroczyły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczuczka a raczej paka :) - życzę miłego testowania i gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same perełki :) Zaciekawił mnie przyspieszacz wysychania lakieru, koniecznie daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje ;) śliczne lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściara z Ciebie! Ale praca konkursowa godna podziwu-śliczne pazurki :)
    zapraszam: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne Dropsiki dostałaś :) Moja paczka też dzisiaj przyszła, właśnie zabieram się za posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. woow co za paczucha <3
    a Twoja praca śliczna! prosta, ale wcale nie trzeba się dużo napracować, aby uzyskać fajny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleee cudowności! :3 Zazroszczę! Ciekawią mnie te mini do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory ☺ ja jutro mam chwile wolnego czasu wiec pokażę co trafiło w moje łapki 😊 Cieszę się, że ja również mogłam dołączyć do Ambasadorek ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory dostałas ja niestety trochę ciemne i nie w moim guście :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i estetyczna praca i zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że trochę lakierów Ci się zdublowało, ale i tak ciekawa jestem tych nowych. a najbardziej moją uwagę przykuły maluchy do zdobień :) szczególnie ten brokatowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. No to będzie paznokciowe szaleństwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!!!!
    Nie chcesz się pozbyć tego piaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już niestety oddałam piasek i pozostałe duble koleżance :(

      Usuń
  22. Bardzo lubię ten korektor w pisaku :D Śliczne odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń